Ομιλία | "Καινοτομία με επίκεντρο το πελάτη".

Σήμερα ψάχνωντας στο διαδίκτυο για άρθρα και πληροφορίες σχετικά με την εργασία μου, για το μάθημα «Επιχειρηματικότητα και τεχνολογική καινοτομία» στο τμήμα μου, που έχει τίτλο:

Σύμφωνα με το European Trend Chart on Innovation (2005) η οικονομική στρατηγική της Ελλάδας παρουσιάζεται να έχει ελάχιστη ή σχεδόν καμία σχέση με την καινοτομία. Ποια θεωρείτε είναι η επίπτωση αυτής της πραγματικότητας για τις ελληνικές Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις; Πώς θα μπορέσουν οι επιχειρήσεις μας να αναπτύξουν καινοτόμες δραστηριότητες


διάβασα μια πολύ κατατοπιστική
ομιλία του κ. Βασίλη Τραπεζάνογλου σχετικά με τη καινοτομία και την ανάγκη εστίασης στο πελάτη η οποία δόθηκε στα πλαίσια της τελετής αποφοίτησης ττων φοιτητών του MBIT του Athens Information Technology.

  • Αρχικά παραθέτω τη παρουσίαση της ομιλίας η οποία είναι στα αγγλικά και
  • στη συνέχεια παραθέτω το περιεχόμενο της ομιλίας όπως αυτό έχει δημοσιευθεί αρχικά στο knowhow.gr αλλά με μερικές δικές μου... πινελιές στα σημεία που θεωρώ πιο σημαντικά και άξια αναφοράς και σχολιασμού.



ΥΓ. Αν έχετε υπόψην σας αξιόπιστες πηγές πληροφόρησης σχετικά με το θέμα της εργασίας μου ανεφέρετε ό,τι θεωρείτε αξιόλογο στα comments... Αν έχετε και κανένα delicious folder σχετικό, ακόμη καλύτερα...


Reblog this post [with Zemanta]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger