Προσωπικά | Πού βρίσκει κανείς αέρα στον βυθό;


Πώς κάνεις τα όνειρά σου χυμό συμπυκνωμένο για να τον αραιώσεις με ίσο μέρος - από ποιο ρευστό - και να τον καταναλώσεις κάποτε στο μέλλον;

Παραθέτω παρακάτω ένα σχόλιο στο σημερινό post του Ναυτίλου ο οποίος για άλλη μια φορά με έκανε να σκεφτώ και να αναθεωρήσω την έννοια των λέξεων "Ζωή", ¨Αγώνας", ¨Αγάπη", "Ελπίδα", "Προσμονή"...

Ο καθενας βρισκεται σ’αυτη τη γη για καποιο σκοπο.
Οι πιο πολλοι απο μας δεν εχουν ανακαλυψει αυτο το σκοπο και δε θα το μαθουν ποτε. Ζωες που κυμαινονται στα προθυρα της ανυπαρξιας...

Εσεις, ομως, εχετε μια προκαθορισμενη πορεια και ενα σκοπο ξεκαθαρο σε σας και οσους βρισκονται γυρω σας. Ο ρολος σας ειναι δυσκολος, δε σας δωθηκε καμια ευκαιρια για προβες, πολλα αναπαντεχα συμβαινουν, αλλα ο σκοπος ειναι ενας, να δειξετε στον κοσμο τη δυναμη της ψυχης, τα ανεξαντλητο σθενος του νου, το μεγαλειο της ανθρωπιας.

Εμεις που εχουμε εγκλωβιστει στο μικροκοσμο που περιστρεφεται γυρω απο τον εαυτο μας παιρνουμε μια γερη δοση πραγματικοτητας. Οσοι εχουν νοιωσει τον πονο σας, παιρνουν δυναμη για να προχωρησουν.

Ολοι ηρθαμε για καποιο χρονικο διαστημα και καποια στιγμη θα φυγουμε απο αυτη τη ζωη. Ποσοι ομως μπορουν να πουν οτι αφησαν το στιγμα τους, οτι δωσαν ανασες ζωης σε αλλους ανθρωπους, οτι οι ζωες τους επηρρεασαν αλλες ζωες γιατι τους βοηθησαν να δουν τον κοσμο με αλλα ματια;

Στα ματια ολων εμας εισαστε ηρωες...
από τη Nadia

Αν και δεν είμαι σε θέση να απαντήσω - δυστυχώς - στις σκέψεις και τους αληθινούς προβληματισμούς του το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να υποστηρίξω και εγώ με τη σειρά μου τις παρακάτω προτροπές:
Όχι, μη λυγίζετε, όχι τώρα που έχετε γίνει πρότυπο για όλους εμάς! Όταν μου συμβαίνει κάποια αναποδιά που θα με "έσκαγε" παλαιότερα, τώρα δε με αγγίζει καν, γιατί μου έχετε δείξει ποια είναι τα ουσιώδη στη ζωή.
από την Ελένη
Ναυτιλε.. ειμαι σιγουρη οτι αν ενωναμε τα χερια μας ολοι εδω.. θα γινοταν ενα χερι για να σε τραβηξει απο τον βυθο..
Τα λογια ειναι ευκολα..και φτωχα αλλα η αληθεια ειναι οτι ΠΡΕΠΕΙ να φανεις δυνατος.. να δωσεις μια κλωτσια στον πατο και να ξανανέβεις ψηλα.. γιατι σε εχουν ολοι αναγκη.
Η σκέψη μου κ η προσευχη μου παντα μαζι σας. Αν υπαρχει κατι που μπορουμε να κανουμε, απλα ζητα το.. Εχετε αποκτήσει πολλούς φιλους. Καλο βραδυ. Φιλια σε ολους
από την Γαβριελλα.

ΥΓ. Μια ζεστή αγκαλιά και από εμένα στο Λυδιάκι ΜΑΣ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger